Dagens tankar och tycke...

Idag och igår så var/är jag sjuk ''/ Riktigt jobbig eftersom vi hade Engelska prov. Men det går ju att fixa! Det jobbigaste är nog att jag inte vill att folk ska tro att man är hemma bara för att det är prov!! För det är inte fallet. I tisdags så vet jag inte vad det var i skolan, alla gick rund som zombies... alla verkade vara krasliga. Men ändå så gick det bra för mig... tills näst sista lektionen för då gick temperaturen upp och febern kom ''/  det konstigaste var att när jag vaknade i onsdags så hade jag inte feber men energin var helt borta... JOBBIGT!
Allafall jag tänkte om jag gick ut och fick lite frisk luft. Gissmo och jag (Gissmo min hund) så skulle jag bli piggare. Det blev jag till en början men asså jag vet inte, Jag och ballonger asså... -->Luften (Energin) Pyser ut på en gång... Så det ledde till att det blev ingen skolapi dag som jag var riktigt ledsen för, eftersom jag och tjejerna skulle ha avslutnings fika för Emma eftersom hon ska till härlig Thaiand! Och tennisen blev inställd för mig... ''/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0