Livet är inte alltid en dans på rosor...

Hej!
Det var ett tag sedan jag blogga sist… Har och tyvärr är upptagen med at vara sjuk. :(
Jag är så galet trött på att inte ha en frisk kropp!! (Eller hur man nu uttrycker sig)

Min kropp vill inte ta upp järnet som kroppen/blodet behöver. Symtomerna med detta är att jag mår illa konstant och ännu mer efter jag ätit + huvudvärk, no energi osv.… Galet jobbigt! Men i går gick jag till skolan ändå för jag kände att jag blir ju liksom inte bättre av att vara hemma… Det var mysigt att träffa alla i skolan kunde dock inte gå till skolan i dag eftersom när jag kom hem i går hade jag hög feber...Usch!!

 


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Krya på dig kusin!

2012-06-10 @ 09:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0