Skrivet från ett hjärta som är mitt, Jag älsakr dig PHILIP!!!<3

För 3 år sedan så var jag med om en olycka. Jag och min älskade store bror Philip lånade en moped… Vi åkte i ett litet villaområde i Hageby.
Hjälmen som var en, den som jag fick av min bror räddade mitt liv… Om jag inte haft den så hade jag inte kunnat skriva detta.
Vi kom lite för fort, bara för att jag ropade gasa… Jag gillar farten, men nu är det slut på det. Jag hatar den, jag får svindel jag blir rädd. För det var mitt fel min dumma mun som fick oss att krocka med bilen…

 

Jag klarade mig och det gjorde min ÄLSKADE bror med. Fast nu har han skuldkänslor… Han tror allt var hans fel men det var mitt! Det var jag som ropade gasa…

Det var länge sedan nu men allt tar sin tid, stunder kommer då jag grämer mig över dett


Kom ihåg, använd alltid hjälm och allt som kan skydda dig!


Låtar som väcker:
Ken Ring- ber en bön
Mariah Carey- Hero
Hinder- Without you 
Avril Lavigne- I love you
Matt Wertz- Family

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Philip

älskar dig också Caroline! sjukt glad att jag har dig!! <3

2012-03-13 @ 23:59:47
Postat av: Beatrice

Oj, vilken tur ni klarade er! Skuldkänslor, tror jag nog tillhör vuxenlivet... De förföljer än med alla val man hela tiden tvingas ta. När man var liten var det mer föräldrarna som gjorde valen, men vi fick successivt börja göra våra egna små, till en början mindre betydelsefulla val, till vi en dag blivit vuxna och själva får stå för de val vi tar. Förstå när du blir föräldre, skuldkänslorna känns som en konstant följeslagare som hela tiden tingar en att fundera över om man gjort rätt val! Tyvärr får man ju bara konstatera att valet redan är gjort och blev det inte bra får man komma ihåg det till nästa gången! Alla väljer vi fel ibland! Kram min lilla kusin!

2012-03-19 @ 13:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0